неділя, 21 серпня 2016 р.

Я йшов в обласну раду не захищати свій бізнес…


 Лист, у якому група депутатів Немирівської міської ради звернулася до Вінницької обласної ради з вимогою відрахувати мене з числа депутатів облради мене не стільки вразив, скільки здивував. Підписанти посилаються на те, що я щось приховав від виборчої комісії і взагалі не маю права поєднувати посаду заступника міського голови з соціальних питань з депутатською діяльністю. Я думав, що це треба радіти з того, що представник Немирова є в обласній раді, що можна буде до нього звернутися з різних питань. А виходить, що я, нібито там комусь заважаю.
   Відповідаю: я на виборах
до місцевих рад у жовтні 2015 року нічого ні від кого не приховував, усі документи перевірені й завірені і навіть схвалені таким прискіпливим юристом, як голова міської виборчої комісії Андрій Лахнік. Вісім місяців ніхто не мав до мене і моїх документів ніяких претензій, а тут раптом заворушилася пустеля!.. І чого – питається? Я ж ішов в обласну раду не захищати якийсь бізнес, і перетворювати громадське майно у свій «малинник», чи дбати про інші шкурні інтереси. Жителі вулиці та провулку Р.Люксембург, вулиць Н. Крупської та М. Вовчок можуть підтвердити, що, будучи депутатом і представляючи їх інтереси у міськраді, я не нажив ніякого капіталу, а дбав, щоб усі вулиці були заасфальтовані, освітлені, прибрані від сміття і були замінені старі водогони на нові. І в обласну раду, дякуючи виборцям цих вулиць та іншим немирівчанам, я пішов, щоб допомогти уже не лише даним вулицям, але місту і округу. Я не збираюся хвалитися, однак за півроку дещо уже вдалося зробити. З свого депутатського фонду більше 30-ти немирівчанам надав грошові допомоги на лікування. Вдалося по обласній програмі «Питна вода» залучити 1000000 грн. на реконструкцію водогону по вул. Р.Люксембург та частини вулиць Улановського, 1 Травня і Луначарського. Також залучив з обласного природоохоронного фонду 170 тис. грн. на придбання євроконтейнерів для сміття.  Є в мене обнадійливі плани щодо допомоги місту і на майбутнє, зокрема з області потрібно залучити кошти на реконструкції каналізації в районі «Агромашу», придбання сміттєвоза для комунгоспу, ну і, звичайно, продовжувати реконструкцію водогонів. То в чому ж моя вина? Невже підписанти того листа не розуміють, що, якщо я вийду з депутатів обласної ради, то на моєму місці уже буде представник Радикальної партії іншого району. А втім, коли прочитати прізвища тих підписантів, то будь-які запитання відпадають. Лише здивували підписи моїх колишніх колег, з якими я працював у міськраді і моєї учительки фізики. Та ж сама пісня, ті ж самі виконавці. Головне завдання більшості з них дестабілізувати роботу міської ради. От вже й до мене добралися. А робота на благо міста їх мало цікавлять.

Михайло Кременюк, 
депутат Вінницької 
обласної ради

Немає коментарів:

Дописати коментар